Terkini
Loading...

IKlan

Height up Supplement Peninggi Badan Masa Kini !



CARA NAK TINGGI DALAM MASA SINGKAT

1) Makan Supplement Height Up
                                                

 Apa Itu Height Up?

Height Up adalah supplement nutrisi semulajadi yang membantu lelaki dan wanita yang berumur 12 tahun hingga 35 tahun yang terbantut ketinggian atau yang ingin menambah ketinggian lagi. 

Height Up membantu menambahkan ketinggian badan sehingga 2-5cm. Konsisten dan amalkan senaman mudah, khas untuk meningkatkan ketinggian badan. Perubahan boleh dilihat dalam masa 1 bulan (2-15cm) Tapi ia bergantung pada metobolisma dalam badan masing-masing,umur dan kesungguhan korang untuk tambah ketinggian.

Dan aku sendiri dah amal makan produk Height Up dan terbukti ada penambahan ketinggian dari 168cm jadi 170cm. Jika korang selalu diejek kerana badan terlalu pendek dan dah cuba macam-macam cara nak tambah ketinggian tapi tak jadi jugak, produk ini adalah pilihan terbaik untuk tinggikan badan. Berminat dengan produk ini, boleh Whatsapp di 019-4781813.

KENAPA ANDA PERLU GUNA HEIGHT UP?
  
1.Tubuh yang tinggi membuatkan seseorang itu kelihatan lebih berwibawa, anggun serta berketrampilan.

2. Pelbagai jenis profesion (seperti juruterbang, pramugari, tentera, polis, wartawan, model, artis, atlet olahraga tertentu, dll) mensyaratkan ketinggian badan yang minimum pada tahap tertentu. Tubuh badan yang rendah mempunyai peluang yang agak kecil dalam memilih pekerjaan.

3. Lelaki bertubuh tinggi lebih mudah mendapatkan penghormatan & perhatian oleh wanita atau lelaki lain.

4. Seseorang yang bertubuh tinggi akan kelihatan lebih dewasa. Si adik yang bertubuh lebih tinggi dari kakaknya sering dianggap sebagai kakak.


CARA UNTUK MAKAN HEIGHT UP

1 biji pagi sebelum sarapan pagi dan 1 biji sebelum tidur. Jika nak kesan yang lagi cepat , 2 biji pagi dan 2 biji sebelum tidur. Boleh dimakan dengan kunyah atau telan. Selepas tu, banyakkan minum air kosong sekurang-kurangnya 2 liter sehari. Tapi elakkan minum minuman yang mengandungi kafein.


2) Senaman Untuk Meninggikan Badan
  
Stretching 

Merupakan gerakan dengan cara meregangkan badan, sehingga tulang punggung dapat tertarik dan memanjang. Apabila dilakukan secara teratur akan merangsang menambah kepanjangan tulang punggung. Cara untuk lakukan :
  • Duduk di atas kedua-dua belah kaki. 
  • Angkat tangan tegak ke atas. 
  • Berbaring tanpa luruskan kaki. 
  • Lakukan senaman ini selama 5 minit sebelum tidur. Pastikan korang fokus dan konsisten buat senaman. Senaman berat kalau boleh elakkan takut menganggu proses kenaikan inci badan.
Kicking 

Merupakan gerakan dengan cara menendang kaki. Fungsi daripada gerakan ini untuk membantu pertumbuhan tulang kaki sehingga memanjang dengan optimal. 

Hanging 

Merupakan gerakan bergantung dengan kedua tangan. Gerakan ini sangat membantu untuk rangsang pada tulang punggung. Lakukannya selama 10 saat atau selama mana yang mampu. Untuk lebih berkesan, pakai weighlifting wrist di kaki semasa bergantung.

STATUS HALAL DAN SAH DARI KKM 

Height Up adalah suplement yang dihasilkan 100% daripada herba terpilih. Height Up juga telah diuji dan selamat digunakan oleh semua. Height Up telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia, FDA, HACCP dan mempunyai sijil halal. Height Up dijamin selamat dan berkesan untuk digunakan sebagai usaha meninggikan badan tanpa was-was!


Height Up tidak mengandungi bahan-bahan yang membahayakan kesihatan manusia seperti sibutramine, sildenafil, tadalafil, glucucorticosteroids, dan asid aristolokrik. Memang boleh digunakan tanpa ragu-ragu atau risau. Memang terbukti selamat !

Berminat dengan produk ini ? Beli dari kami : https://www.vaganza.com.my/
Contact : 013 - 750 2000

0 comments :

Post a Comment

Back To Top