Terkini
Loading...

IKlan

Sesi Soal Jawab UAI lawak







S: Saya masih muda , mana patut saya pilih dulu , haji atau kahwin?
Ust:Kalo kamu tengok tiang lampu nampak macam awek,wajib kahwen dulu.

S: Selepas dengar ceramah ustaz malam ini apa patut dibuat?
Ust: Balik rumah makan nasi la , tanya aku plak , mana aku tau.

S: Ular dan Kala jengking sunat dibunuh , boleh ustaz terangkan tentang haiwan ini?
Ust: Buka channel Astro "Animal Planet".Aku bukan pakar hewan.

S: Apa hukum besarkan payudara?
Ust: Adoi macam-macam , guna bahan kekal seperti silikon haram, tp dgn cara bersenam ,nak besar mana pon boleh..

S: Bolehkah bergambar bersama dengan makwe?
Ust: Boleh jika bertiga, dan bapak makwe tu duduk ditengah-tengah.

S: Apa hukum asyik teringat kekasih lama?
Ust: Ini soal hati , x berdosa ,sedangkan selipar jepun yang hilang pon kita teringat2

S: Ketika berwudhu' saya selalu terasa nak terkentut,Tolong saya ust..
Ust: Nak kentut pon mintak tolong aku..Kentut kena tahan sendirilah.

S: Betul ke ustaz kata pakai tudung tu xwajib?
Ust: Betul , boleh tutup rambut pakai baldi asalkan x nampak..tapi tebuk sikit lubang untuk mata..

S: Dimana ustaz beli kopiah?
Ust: Mentang2 boleh tanya soalan ,itupon tanya , nasib baik xtanya kat mana aku beli underware..


S :Apa hukum lelaki tangkap curi gambar perempuan?- 
Ust : Kalau gambar tu haram dilihat, maka gambarnya haram. Kalau publish expose kat public lak gambar tu dan memalukan dia, maka haram. Yang terbaik, kena minta izin tuan punya badan.
Perumpamaan perempuan oleh UAI:
“Org puang ni sama macam Lamborgini. Beli Lamborgini, gi Subang, tukar..buh side mirror Kancil. Org tanya, “Guaner tukar side mirror buh Kancil?” “Nak bagi nampak lawo.” Takdok berlaku. Lamborgini semua molek, luar dalam semua lawa. Tak payah tukar pape dah. Orang puan macam tu gak, semua dah lawa, perfect Allah cipta.” Perempuan itu aurat, bukan semua aurat tapi kebanyakkannya aurat. Yang mana2 amik gambar puang tak pakai tudung tu, henti2kanlah.” Orang puang dia pakai baju laki pun, orang geram tengok. Tu blm pakai baju perempuan.


-Ustaz Azhar Idrus-




Kredit :
Blogger.Com

0 comments :

Post a Comment

Back To Top