Terkini
Loading...

IKlan

Kelebihan Sofieya Beauty Belleza Collagen Untuk Wanita



PENGENALAN MENGENAI APA ITU BELLEZA COLLAGEN  BY SOFIEYA BEAUTY 
Belleza Collagen ialah sejenis serbuk kolagen lazat yang dapat membantu menyerlahkan kecantikan dalaman wanita. Selain membantu mencerahkan dan menggebukan kulit, ianya juga berfungsi merawat masalah dalaman wanita, menganjalkan payudara dan punggung, merawat masalah keputihan dan lain-lain. Ianya hanya perlu dikemam sahaja,
tidak perlu dibancuh

Belleza direka khas utk membantu mereka yang inginkan KULIT YANG PUTIH.
Kesan Belleza mampu dilihat seawal 7 hari.
Hilangkan Masalah Kulit Gelap Anda Dengan Cara Yang Paling Cepat, 
Selamat & Berkesan.
Majoriti Pengguna Telah Beransur Pulih Dari Masalah Kulit Gelap 
Tanpa Membazir Masa & Jimat Kos!
100% DISAHKAN HALAL DAN LULUS KKM




FUNGSI/KELEBIHAN/MANFAAT/KEBAIKAN  BELLEZA COLLAGEN  BY SOFIEYA BEAUTY 

Menjadikan kulit putih kemerah-merahan
Menjadikan kulit glowing secara natural
Melembut, menegangkan dan menganjalkan struktur kulit
Membantu mengatasi masalah kulit kusam dan tidak berseri
Mengecilkan liang roma
Pencerahan sekata satu badan dan menyekatakan tona kulit
Mengandungi antioksidan untuk melambatkan proses penuaan
Merawat masalah jerawat dari dalam dan memudarkan parut jerawat
Memantapkan bentuk payudara dan punggung
Memgetatkan faraj dan merawat keputihan
Menghalang jangkitan pada vagina
Menjadikan rambut lebih sihat, beralun dan hitam berkilat
Menguatkan kuku dan merawat masalah tumit kaki merekah
Membantu menstabilkan hormon wanita yang menopous

KELEBIHAN PUERARIA MIRIFICA UNTUK PAYUDARA + PUNGGUNG
✔ Mengangkat & Menganjal kembali Payudara + Punggung
✔ Menegang & Menstabil kedudukan Payudara
✔ Menjadikan Payudara + Punggung lebih seksi mengancam dengan lurah yang ketara
✔ Mencerah Puting & Menghilangkan kedut di sekitar payudara



KANDUNGAN BAHAN-BAHAN  BELLEZA COLLAGEN  BY SOFIEYA BEAUTY 

Collagen
Pueraria Mirifica
Astaxantin
Tomato
Vanilla
Vitamin C
Glutathione
Carrot
Peach
Pomegranate
Mango
Strawberry
Oligo
Caramel
Yoghurt


CARA PENGAMBILAN/CARA PENGGUNAAN  BELLEZA COLLAGEN  BY SOFIEYA BEAUTY 

Koyak sachet dan kemam serbuk Belleza. Minum segelas air kosong.
Elakkan minuman berkafein kerana ianya boleh "block" kolagen

Tips untuk mengamalkan Belleza dengan cara yang betul. Jangan lupa minum banyak air kosong untuk mempercepatkan proses dan elakkan makanan/minuman berkafein. 
Jika kesan agak lambat mungkin anda perlu detox terlebih dahulu supaya kolagen dapat diserap ke tahap maksimum. 
Selamat mencuba!



PANTANG LARANG DAN SOALAN LAZIM/FREQUENT ASKED QUESTION(FAQ)  BELLEZA COLLAGEN  BY SOFIEYA BEAUTY 

Kenapa Belleza dikatakan High Grade Quality?
Belleza by Sofieya Beauty dirumuskan khas dari bahan-bahan aktif yang berkualiti tinggi atau boleh dikatakan dari kelas A dan sebab itulah produk Belleza ini mempunyai harga yang agak tinggi dari produk murahan yang lain kerana kadar serapan bahan aktif didalam setiap sachet Belleza memang berbeza jika nak dibandingkan dengan bahan aktif yang ditaraf kelas B, C, dan D..
Jadi berhati-hati jika hendak memilih produk kerana yang murah itu biasanya diproseskan dengan bahan aktif yang kurang kadar serapannya dan akan mengakibatkan proses untuk pembaikkan tidak menjadi atau mempunyai jangka masa yang agak lama untuk berkesan mungkin sampai kena beli 5,6 kotak

Kenapa produk Belleza mampu mencerahkan dan membantu mengembalikan susuk badan wanita dalam masa yang singkat?
Sebab didalam Belleza mempunyai pelbagai bahan aktif dan herba yang khas untuk membantu mereka yang mempunyai masalah seperti kulit gelap, mempunyai payudara yang kecil dan pelbagai lagi.

Macam Mana Rasanya Belleza Ni?
Belleza ialah sejenis serbuk yang sedap dikemam begitu sahaja, sambil tengok tv pun boleh makan, sambil buat kerja dekat ofis pun boleh makan, dalam kereta pun boleh makan. Tak perlu dibancuh pun sebenarnya, tapi kalau rasa nak bancuh boleh je.

Rasa Belleza ni masam-masam manis macam Lot 100 Fruit Gummy. Pernah makan tak gula-gula tu?
Biasanya kalau dah rasa sekali mesti nak buka sachets satu lagi sebab rasanya yang sedap, tapi saya sarankan anda consume satu (1) sachet sahaja untuk sehari tetapi kalau nak kesan yang cepat anda dibolehkan untuk mengamalkannya dengan 2 – 3 kali sehari.

Belleza sangat senang untuk diamalkan, hanya koyak sachet dan kemam. Mesti kebanyakkan dari kita terasa malas nak bancuh dengan air kan?
Ramai je menurut kajian kami pengguna lebih suka jimatkan masa mereka dengan hanya kemam serbuk ini ditambah pula rasanya yang sedap dan tidak terasa aneh bila berada didalam mulut.


TESTIMONI  BELLEZA COLLAGEN  BY SOFIEYA BEAUTY 












Berminat Dengan Produk Ini ? 
Whatsapp : 013 - 750 2000 (Karl)

Sumber : Babiesblink

0 comments :

Post a Comment

Back To Top