Terkini
Loading...

IKlan

Putihkan satu badan ? Hilangkan bau badan ? Hilangkan keputihan ? Anda mesti tengok product ini ! (Product Review)

BARRA GEL NONA ROGUY
BARRA GEL NONA ROGUY

BARRA GEL NONA ROGUY
BARRA GEL NONA ROGUY

BARRA GEL NONA ROGUY
BARRA GEL NONA ROGUY

BARRA GEL NONA ROGUY
BARRA GEL NONA ROGUY

PENGENALAN MENGENAI APA ITU
BARRA GEL NONA ROGUY

INGIN PUTIH SATU BADAN??SATU BADAN PUN BOLEH PUTIH KE??SATU 
BADAN BOLEH CANTIK??SEMUA MASALAH KULIT BOLEH HILANG??
GATAL-GATAK SEMUA TIADA??WOWWW..AMAZING NYER!!.

Barra Gel Nona Roguy ialah produk yang dapat putihkan kulit, tapi dapat hilangkan
 bau badan juga.Barra Gel Nona Roguy yang tengah meletup sekarang kini melanda
Malaysia!!.Bau wangi di samping mencantikkan kulit uolls !!Pakai ni tak payah sental2
bagai dah..Picit terus gosok.Barra Gel Nona Roguy adalah formula yang diperkaya
 dengan herba–herba terpilih seperti sireh yang terkenal sebagai agen pembersih 
dengan ciri anti septik amat baik untuk melegakan dan melembapkan serta 
menyokong penstrukturan komponen tisu. Ia memberikan 
keselesaan dan kesegaran seharian.

Dah cuba macam-macam untuk atasi..baik yang keluar kat tv..kat farmasi..kat situ..
sana..semua tak jadi....problem tetap sama..still kering mengerutu...konon-konon time
 tuh rasa mungkin kurang vitamin.. so try makan pil vitamin C pon tak jalan jugak..lagi 
teruk jerawat n kering tuh keluar ade😪.. Menangeh😭.Alhamdulillah, bila sekali cuba
pakai Barra Gel nie.terus jatuh melekat di hati..Alhamdulillah kulit muka terus jadi okay
 & moisture balik.Barra Gel Nona Roguy memang TERBAIK!!Barra Gel Nona Roguy
ialah sejenis gel rawatan kulit. Ianya 100% natural dan bebas kimia. Mengandungi 
bahan tumbuhan semulajadi seperti ekstrak mentimun organik (cucumber) yang
 sangat bagus untuk merawat, melembap dan mencantikkan kulit dari hujung
 rambut hingga ke hujung kaki.Jom order sekarang sebelum terlambat!!!.


FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT
BARRA GEL NONA ROGUY

Melegakan dan melembapkan serta menyokong penstrukturan komponen tisu.
Ia juga membantu memberi keselesaan dan kesegaran sepanjang 
hari setiap kali menggunakannya.

BARRA GEL NONA ROGUY
FUNGSI BARRA GEL NONA ROGUY

BARRA GEL NONA ROGUY
KEBAIKAN BARRA GEL NONA ROGUY

KANDUNGAN BAHAN-BAHAN
BARRA GEL NONA ROGUY

Daun Sireh(Piper Betle)
Asam Jawa(Tamarindus Indica Cortex)
Limau Purut(Citrus Hystrix Fructus)
Daun Inai(Lawsonia Inermis Folium)
Badam(Prunus Amysdalus)


CARA PENGGUNAAN BARRA
GEL NONA ROGUY

Cara Penggunaan Barra Gel Nona Roguy
**Cucian harian untuk** kebersihan peribadi untuk kegunaan seluruh keluarga.
Digalakkan penggunaannya selepas datang haid dan semasa mengandung.


TIPS PENJAGAAN KESERIAN KULIT
WAJAH YANG SIHAT

Kurangkan memakai pencuci muka kerana ia mempunyai bahan 
kimia yang boleh merosakkan muka anda.
Jangan campur produk kecantikan sesuka hati kerana bimbang akan
 campurannya yang akan menyebabkan kerosakan pada wajah.
Amalkan campuran serbuk teh dan madu.Buat seperti scrub dan juga
 boleh disapu pada lengan dan leher.
Wap panas.wap panas boleh kecutkan pori-pori kulit dan mengurangkan
 pengeluaran sebum minyak.Caranya dgn guna daun bunga tahi ayam.
 Masker bedak sejuk dan madu.Campurkan bedak sejuk dan 2 sudu makan 
madu dan buatkan seperti mask di wajah.Lakukan selama 30 minit 
sebelum tidur dan bilas dengan air.
 Masker putih telur atau pati timun.Kisar pati timun dan buatkan seperti masker 
pada muka anda dan biarkan sehingga kering.Kemudian bilas dengan air.
 Minum teh hijau sekali atau dua kali sehari.Teh hijau bagus untuk 
pengantioksida yang boleh kurangkan jerawat.
Gunakan minyak sayuran sebagai pelembap wajah.


KELULUSAN PENGGUNAAN
BARRA GEL NONA ROGUY

Barra Gel Nona Roguy produk 100% ASLI ORIGINAL dijamin 
HALAL,SELAMAT dan BERKESAN !.


PANTANG LARANG BARRA
GEL NONA ROGUY

Tiada pantang larang pun
Untuk hasil yang baik
Amalkan gaya hidup sihat
Kurangkan makanan tidak berkhasiat
Lemak tinggi
Berminyak
Minuman keras
Minuman bergas
Kami doakan anda hasil yang terbaik=)

0 comments :

Post a Comment

Back To Top