Terkini
Loading...

IKlan

TOP 7 pembunuhan kejam yang buat anda terkedu

 
 
Kejadian membunuh dan kekerasan seksual sudah sebati dalam kehidupan kini. Malah, hampir setiap hari kita mendengar berita tentang pembunuhan dan juga kes ro9ol dan liwat.

Ianya tidak kira usia tua atau muda jika sudah menjadi sasaran pasti teruk akibatnya. Malah, seluruh negara tidak kira negara Islam sendiri pasti terpalit dengan kisah pembunuhan kejam ini. 
Berikut 7 pembunuhan kejam yang melibatkan kes ro9ol dan bunuh selain pembunuhan kejam Junko Furuto yang berlaku di Jepun. 
1) Bomoh Ahmad Suraji menambah ilmu hitam dengan membunuh 42 perempuan. 


Bomoh As (Ahmad Suraji ) seorang lelaki yang lahir pada 10 Januari 1949 dan mempunyai lulusan sekolah rendah dan telah menikahi 3 wanita beradik kandung. Bomoh As memiliki 9 anak tinggal serumah dengan kesemua keluarganya di Deli Sumatra Utara Medan.
Kisah bomoh As terungkap terbongkar apabila menemui mayat seorang wanita yang bernama Kamala Dewi yang berusia 21 tahun pada 27 April 1997.
Dari hasil siasatan selama hampir sebulan, 41 mayat wanita ditemukan dalam satu kuburan massal yang difahamkan mangsa $ek$sual dan pembunuhan Bomoh AS.
Kekejaman itu dilakukan untuk meningkatkan ilmu hitam yang di turunkan oleh ayahnya sendiri sejak ia kecil. Katanya bomoh As harus membunuh 70 wanita untuk menyempurnakan ilmu hitamnya.
Difahamkan, bomoh As akan mencekik mangsa sampai air liurnya keluar, setelah keluar, bomoh As akan menghisap air liur mangsa sebanyak mungkin, selepas itu mangsa yang tidak berdaya itu diro9ol dan kemudian di humban kedalam satu lubang dan di tanam hidup-hidup. 
Kisah bomoh As berakhir pada 10 Julai 2008. Sekitar pukul 10 malam, dia menghembuskan nafas terakhir di hadapan Time Tembak Brimob Polda Sumut. Difahamkan peluru yang ditembakkan itu di doa oleh seorang ulama berasal dari Aceh kerana bomoh As kebal dengan peluru. 
Malah, kisah bomoh As pernah di angkat menjadi sebuah filem yang bertajuk ”Misteri kebun tebu” dan pada sesiapa yang berminat untuk menontonya pastikan anda tidak berseorangan.
2) Diro9ol sehingga koma selama 42 tahun


Aruna Shanbaug yang berasal dari India merupakan wanita yang berusia 67 tahun dan mengembuskan nafas terakhir pada Mei 2015 lalu setelah koma selama 42 tahun.
Aruna yang bekerja sebagai jururawat hospital dirogol secara ganas hingga menyebabkan pekak telinga dan matanya buta serta koma sejak 1973.
Aruna dicekik dengan rantai anjing dan di ro9ol melalui dubur oleh seorang lelaki ketika hampir hari pernikahannya. 
Malah, Aruna dicekik hingga membuat darah tidak mengalir ke otaknya. 

3) Ro9ol, bunuh, potong mayat tersebut dan dimakan.


Jeffrey Lione Dahmer adalah nama yang paling popular di tulis oleh blogger apabila membuat artikel “pembunuh paling kejam di dunia”
Jeffrey Lione Dahmer tidak hanya mero9ol wanita, dia juga mero9ol lelaki, penderaan $ek$sual secara berantai, dan juga gemar mero9ol mayat.
Tidak hanya itu,dia juga akan mengerat daging mangsa dan di masak lalu di makan. Sejak usia 18 tahun Dahmer melakukan kekejaman itu dan mangsanya 85 peratus lelaki dan selebihnya adalah remaja wanita.

4) Diro9ol selama 14 hari sehingga rahim hancur dan mandul.


Itulah perkara yang disembunyikan oleh seorang wanita yang dikenali sebagai Margot Woelk hingga umurnya mencapai 95 tahun.
Wanita ini menyimpan sejarah silamnya sendiri tanpa diketahui siapa pun termasuk anak angkat dan arwah suaminya, hingga lah sebelum kematiannya ia menceritakan segalanya.
Woelk mengisahkan ketika umur 20 tahun diamana ketika itu dia bekerja dengan Hitler,dia bekerja untuk memastikan hidangan masakan tidak beracun sebelum di hantar kepada Hitler.
Semasa tentera Soviet menyerang Jerman, Woelk bersembunyi di Berlin, sekitar 700 km dari markas Hitler di Rastenburg. Namun, 14 kawan-kawannya yang lain bertahan di Rastenburg. Selepas serangan tersebut, barulah Woelk mendapat tahu bahawa mereka semua telah ditembak mati oleh pasukan tentera Soviet.
Woelk selamat, namun pasukan Soviet menemuinya di Berlin dan mero9olnya selama 14 hari berturut-turut. 
“Sebab itulah saya tak mampu mempunyai anak. Mereka telah menghancurkan segalanya,” kenangnya.
Suaminya yang bertugas sebagai tentera selamat dari perang, namun sudah meninggal dunia 23 tahun yang lalu.
5) Diro9ol 19 lelaki sehingga hilang ingatan


Gara-gara terlalu cepat mempercayai orang yang dikenali, itulah yang membuat gadis cantik 20 tahun diro9ol bergilir gilir selama seminggu oleh 19 lelaki termasuk di antaranya seorang anggota polis.
Bunga yang berusia 20 tahun kini tidak lagi seperti dulu yang ceria dan suka bersolek Kejadian hitam itu menjadikannya hampir gila dan trauma, ibu dan adik beradiknya sendiri tidak di kenalinya.
Difahamkan hampir keseluruhan ingatan Bunga hilang akibat dia di suntik dengan dadah yang terlalu banyak semasa dia dalam tahanan oleh 19 lelaki pada hujung bulan April 2016 yang lalu.
6) Diro9ol oleh 14 lelaki ketika pulang dari sekolah.


Yuyun gadis yang berasal dari desa kecil di sekitar kawasan Bengkulu menghembuskan nafas terakhir setelah diro9ol oleh 14 lelaki hingga lubang dubur dan kemaluan mangsa bercantum.
Yuyun yang berusia 14 tahun telah menjadi korban $ek$sual yang cukup hangat di bualkan di tv mahupun di media sosial negeri itu. Mangsa diro9ol secara bergilir dimana kaki dan tangannya di ikat dan lehernya di cekik, kepalanya di pukul menggunakan kayu. Selepas diro9ol sampai mati, mayatnya di buang kedalam semak. Baca kisah selanjutnya di sini.
7) Gadis diro9ol dan disula dengan cangkul


Pembunuhan kejam ini mendapat perhatian umum sehingga kini. Satu kejadian yang sangat tragis apabila Eno gadis 18 tahun merupakan seorang pekerja kilang yang datang ke kampung orang mencari rezeki untuk memenuhi kesusahan keluarga dikampung telah ditemui maut dengan tangkai cangkul melekat di kemaluan.
Bukan itu sahaja, wajah Eno juga di koyak menggunakan garpu hingga mengakibatkan luka terbuka di bahagian rahang, serta bekas gigitan manusia di kedua buah dadanya. Kejadian ini berlaku pada 13 Mei yang lalu. 
Ketiga-tiga suspek telah dijatuhkan hukuman gantung sampai mati atas pembunuhan kejam ini. Baca kisah selanjutnya di sini.

Sumber : sensasi

0 comments :

Post a comment

Back To Top