Terkini
Loading...

IKlan

Vida Beauty Pamoga , Daya penyembuhan Luar Biasa .


Khasiat buah delima dah ramai orang tau ke? Lagi pun buah ni sedap dan manis kemerah merahan. Siapa tengok mesti nak makan.. Kalau tahu khasiat lagi lah nak makan kan .. Hurmm, didalam sebotol Pamoga juga dicampurkan ekstrak pati buah delima ..

Delima digelar ’superfruit’ mengandungi antioksidan yang unggul diterajui oleh asid ellagik yang berupaya melindungi kalenjar prostat, payu dara, organ paru-paru dan jantung atau sistem kardiovaskular. Kajian menunjukan delima boleh memusnahkan sel kanser payu dara tanpa memudaratkan sel sihat dan menghalang sel kanser payu dara membentuk.

Kajian keatas tikus makmal menunjukan delima merencat pembentukan kanser paru-paru, melambatkan pertumbuhan kanser prostat. Dalam kajian yang melibatkan 50 pesakit kanser prostat, pengambilan delima menstabilkan aras PSA.

Pengambilan delima boleh menghalang pembentukan plaque daripada melonggok dalam salurdarah arteri, mengurangkan aras LDL atau kolesterol jahat dan meningkatkan aras HDL atau kolesterol baik. Delima boleh menurunkan tekanan sistolik sehingga 5 peratus. Fakta ini amat membantu dalam pengawalan penyakit jantung atau sistem kardiovaskular.

Kajian juga menunjukan delima boleh mencegah dan melambatkan penyakit nyayuk atau penyakit Alzheimer. Dalam satu kajian tikus yang dibiak untuk mengalami penyakit Alzheimer telah diberi delima dan didapati plaque amiloid dalam otak tikus itu kurang dan melaksanakan tugas minda lebih cergas berbanding tkus kawalan.

Beberapa kajian menunjukan delima boleh mengurangkan pembentukan plaque gigi, mencegah kemerosotan rawan dan menghalang radang sendi. Pengambilan delima oleh ibu mengandung boleh melindungi otak neonate daripada rosak selepas tercedera

Pamoga minuman kesihatan keluaran Vida Beauty.. Apa kelebihan Pamoga ?
Packaging baru Pamoga botol seperti berikut.  (500ml)

Ini adalah Jus Pamoga 6 yang didatangkan dalam bentuk sachet

Pamoga merupakan makanan tambahan ajaib untuk penyakit-penyakit biasa serta kronik.  Testimoni-testimoni terkini menunjukkan Pamoga mempunyai daya penyembuhan luar biasa serta sangat sesuai untuk penyakit-penyakit berikut:

  • Angin Ahmar/Lumpuh
  • Anti Tumor dan merawat AIDS
  • Artritis, kebas
  • Buasir
  • Bengkak
  • Darah beku dan anti tumor mengurangkan kesakitan
  • Gastrik
  • Gigitan binatang dan penawar bisa
  • Keperluan serat untuk badan
  • Kesejahteraan dalaman
  • Makanan tambahan
  • Ketahanan banda dan tenaga tambagan segera
  • Kulit melecur
  • Kulit kaki pecah
  • Kecantikan kulit muka
  • Luka dan kecederaan
  • Gigitan serangga
  • Luka dalam perut, usus dan ketumbuhan
  • Lemah otot, radang dan gout
  • Mengurangkan tekanan
  • Menaikkan seri wajah, pucat dan kurang darah
  • Mengawal suhu badan
  • Masalah jantung dan ginjal
  • Mengawal dan merawat tekanan darah tinggi
  • Masalah kitaran haid
  • Mata lebam /kurang tidur
  • Mengawal dan merawat tekanan kencing manis
  • Mencantikkan kening & bulu mata    Masalah kulit dan bibir kering
  • Melembut dan menghaluskan kulit tubuh
  • Pedih ulu hati dan batu karang
  • Pembedahan
  • Pencernaan, keracunan dan sembelit
  • Parut pada muka dan badan
  • Rambut (Gugur / tidak lebat)
  • Sakit sendi / lutut
  • Selepas bersalin dan sistem peranakan
  • Tumbesaran dan kecergasan kanak-kanak
  • Awet muda
  • Memperbaiki kerosakan tisu
  • Meredakan alahan dan alergi
  • Kanser kulit  
Begitu banyak khasiat dan penawar Pamoga kepada kesihatan tubuh badan manusia. Siapa tak cuba memang rugi lah.. Sebotol pun sudah boleh nampak kesan jika penerimaan badan seseorang cepat kepada proses penyembuhan ...

Kandungan Pamoga seperti berikut :-
Air R.O, Sebatian Gamat, Pamogranete, Madu, Omega-3; Minyak Ikan, D-alpha-Tocopherol (Vitamin E), Klorela, Vitamin B6, Vitamin B1, Beta-Karotena

Pamoga adalah jus kesihatan terkenal di Malaysia. Kalau anda tengok kat TV memang selalu keluar kan rancangan Pamoga ni. Kalau tak berkesan maksudnya tak ada lah promosi hebat macam tu ... Nak tau berkesan ke tak kena rasa sendiri.. hihi

Cara guna Jus Pamoga

Minum 2 sudu besar,2 kali sehari semasa perut kosong.
Dicadangkan pengambilan sebelum sarapan pagi dan sebelum makan malam

Cara minum Jus Pamoga:

  • Mulakan dengan bacaan bismillah
  • Selawat 3 kali
  • Bacaan Al Fatihah 1 kali
  • Berdoa dan berniat
  • Kemudian baru minum perlahan-lahan










Khasiat Pamoga :




Berminat ?

Anda boleh Whatsapp SEKARANG !
11 Orang Terawal akan menerima hadiah Istimewa .
0137502000 / 0168060392


Untuk membeli secara online dan mudah , anda boleh klik LINK dibawah :


PENGHANTARAN:-

KAMI MENGGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI
KEPADA PELANGGAN DALAM TEMPOH 1 KE 3 HARI WAKTU BEKERJA. 
NO RUJUKAN ITEM (TRAKING NUMBER) AKAN DIBERIKAN 
SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.

0 comments :

Post a Comment

Back To Top